TRAINER EDUWEB
Andreea BUGNAR
Sunt psiholog, trainer și antrenor cu abilități în proiectarea interfețelor, axat pe învățare și dezvoltare, specializat în proiectarea instructivă și învățarea adulților. Dezvolt cursuri de e-learning folosind instrumente dinamice și modele vizuale atrăgătoare.
De asemenea, proiectez, dezvolt și implementez soluții personalizate de elearning și învățare mixtă pentru companii .
De asemenea, proiectez, dezvolt și implementez soluții personalizate de elearning și învățare mixtă pentru companii .
BENEFICII ALE CURSURILOR ÎN FORMAT E-LEARNING
COSTURI
Reducerea costurilor pentru instruirea
angajaților - cheltuieli cu plata lectorilor, a sălilor, catering, deplasări, listări pe hârtie, întreruperea activității angajaților.
MEDIU
Impact pozitiv asupra mediului prin reducerea poluării datorită unei învățări fără hârtie și creion.
TIMP
Recucerea timpului alocat învățării - formatul E-learning reduce cu până la 60% din timpul petrecut în învățare vs. training la sală.
ACCESIBILITATE
Posibilitatea angajatului de a accesa
informațiile oricând are nevoie de ele, oricând dorește sau are timp disponibil.
DEPLASARE
Formarea are loc la locul de muncă, nu este necesară deplasarea și nici programarea învățării, controlul privind momentul oportun de a învăța
apartinând în totalitate angajatului.
SCALABILITATE
Scalabilitatea învățării. Cursurile pot fi accesatede orice angajat, de oriunde, oricând dorește.
PUBLIC SPEAKING
Cursul de ”Public Speaking” în format online sau e-learning oferă participantului o incursiune
captivantă într-un proces de învățate
altfel, care transpune cursantul într-un
incubator virtual, unde învățarea este
un rezultat natural.
În era comunicării, competența de a elabora și susține o prezentare în fața unui auditoriu este un ”must-have” atât pentru management, cât și pentru fecare angajat în parte.
Eficiența sau ineficiența unei prezentări este condiționată de cât de bine este pregătit vorbitorul în ”arta de a vorbi”, iar acest aspect nu se referă doar la conținut.i
În era comunicării, competența de a elabora și susține o prezentare în fața unui auditoriu este un ”must-have” atât pentru management, cât și pentru fecare angajat în parte.
Eficiența sau ineficiența unei prezentări este condiționată de cât de bine este pregătit vorbitorul în ”arta de a vorbi”, iar acest aspect nu se referă doar la conținut.i
MANAGERUL PREZENT
Liderul contemporan înțelege că
reșita unei afaceri este condiționată de
capacitatea lui de a interacționa cu
oamenii, atât clienți, cât și angajați.
Un management bun apare atunci când liderul este conștient de ce se întâmplă în jurul lui și totodată știe ce este necesar să facă pentru a se crește pe el, oamenii lui, propriul departament și implicit întreaga afacere.
Cursul ”Managerul prezent” este focalizat pe responsabilizarea liderului ca și model pentru angajați și pentru clienți.
Cursul aduce noutatea abordării leadership-ului din perspectiva optimizării personale, a învățării continue, a modelării și creșterii agilității personale.
Un management bun apare atunci când liderul este conștient de ce se întâmplă în jurul lui și totodată știe ce este necesar să facă pentru a se crește pe el, oamenii lui, propriul departament și implicit întreaga afacere.
Cursul ”Managerul prezent” este focalizat pe responsabilizarea liderului ca și model pentru angajați și pentru clienți.
Cursul aduce noutatea abordării leadership-ului din perspectiva optimizării personale, a învățării continue, a modelării și creșterii agilității personale.
COMUNICARE v2.1
Cursul de ”Comunicare v2.1” este un curs focalizat pe principalele erori
sau deficiențe care apar implicit într-un proces de comunicare.
Acest curs abordează aspectele psihologice ale interlocutorilor și mai ales acele pattern-uri deficitare de comunicare care necesită schimbare sau îmbunătățire.
Atingerea obiectivelor de învățare propuse de acest curs are impact atât asupra îmbunătățirii capacității personale de a interacționa cât și asupra optimizării relațiile de muncă, cu managerii, colegii sau cu partenerii de afacer
Acest curs abordează aspectele psihologice ale interlocutorilor și mai ales acele pattern-uri deficitare de comunicare care necesită schimbare sau îmbunătățire.
Atingerea obiectivelor de învățare propuse de acest curs are impact atât asupra îmbunătățirii capacității personale de a interacționa cât și asupra optimizării relațiile de muncă, cu managerii, colegii sau cu partenerii de afacer